Tovar nám v žiadnom prípade neposielajte späť, výmenu tovaru zabezpečíme zdarma!

Prosím prečítajte si nižšie uvedený postup pri výmene tovaru.

Pri objednávkach tovaru, ktorý predáva spoločnosť Andrea Sarková – CezInternet.sk, ponúkame 14-dňovú lehotu na výmenu tovaru. Lehota na výmenu tovaru začína plynúť odo dňa doručenia objednávky. Počas nasledujúcich 14 dní si môžete výrobok pozrieť, posúdiť ho a vyskúšať takým spôsobom, akým by ste si ho skúšali aj v kamennej predajni, pokiaľ nie je uvedené inak. Výrobok môžete vymeniť bez udania dôvodu, a to za predpokladu, že je kompletný a, ak je to možné, v pôvodnom stave a v pôvodnom balení.
Ak je výrobok poškodený, zašpinený alebo nekompletný, pretože sa počas lehoty na výmenu tovaru normálne používal, nesiete zodpovednosť za to, že jeho hodnota klesla, a preto vám z vrátenej sumy odrátame určité percento.
Právo na odstúpenie od zmluvy sa nevzťahuje na výrobky, ktoré nie je možné vymeniť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ani na výrobky, na ktorých bola porušená ochranná fólia alebo nálepka. Počas 14-dňovej lehoty na výmenu tovaru nám musíte oznámiť, že si tovar želáte vymeniť. Keď nás o tomto zámere upovedomíte, máte ďalších 14 dní na to, aby ste nám tovar zaslali späť.
Ak sa pri výmene výrobku budete vo všetkých bodoch riadiť našim postupom, výmena tovaru bude bezplatná. Spôsob výmeny tovaru závisí od konkrétneho výrobku. Keď zaevidujeme vašu žiadosť o výmenu tovaru, zašleme vám pokyny.

Hneď, ako to bude možné, vám zrealizujeme výmenu tovaru. V prípade preplatku Vám vrátime preplatok na účet, ktorý uvediete vo formulári nižšie. V prípade nedoplatku Vám zašleme e-mailom podrobnosti o doplatku.

O výmenu tovaru môžete jednoducho požiadať:

Vyplnením elektronického formulára nižšie

Následne zahájime proces vrátenia tovaru.

Po Vašom oznámení Vám zašleme informácie o výmene a naplánujeme vyzdvihnutie pôvodného výrobku a zaslanie nového výrobku.
Vyzdvihnutie je v rámci tohoto vrátenia zadarmo.
Tovar je potrebné zabaliť tak, aby sa cestou späť nepoškodil, najlepšie do pôvodného balenia.
My požiadame kuriérsku spoločnosť o vyzdvihnutie. Napíšte nám prosím, v ktorý deň by Vám vyzdvihnutie vyhovovalo a koľko bude balíkov na vyzdvihnutie. V deň vyzdvihnutia Vás bude kuriér telefonicky kontaktovať.

Objednávky z CezInternet.sk predávané firemným zákazníkom

Ako firemný zákazník nemáte nárok na odstúpenie od zmluvy. V tomto prípade sa riaďte obchodnými podmienkami, ktoré sa vzťahujú na firemných zákazníkov.

Formulár na výmenu tovaru do 14 dní od nákupu

Ak už nemáte k dispozícii originálnu krabicu (obal), prosím zabezpečte vhodné balenie, nakoľko kuriér môže odmietnuť prevzatie balíka bez obalu. Ak originálny obal nemáte, uveďte nižšie do doplňujúcich údajov počet balení a rozmery nového balenia + hmotnosť každého balenia.